PhotobucketPhotobucketPhotobucket
Log in

I forgot my password


Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Go down

What Internet Browser do you use?

46% 46% 
[ 6 ]
54% 54% 
[ 7 ]
 
Total Votes : 13

Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Alex on Tue May 12, 2009 12:22 am

Firefox for me.. Very Happy
avatar
Alex
Admin

Operating System : Mac
Number of posts : 137
Registered : 2008-12-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sam on Tue May 12, 2009 11:07 am

Firefox also... cannot beat its great security and its not owned by microsoft which makes it 100% better Smile


lol!

Sam
Computer Savy

Number of posts : 144
Registered : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Alex on Tue May 12, 2009 11:09 am

Sam wrote:cannot beat its great security
One hell of a true statement Cool
avatar
Alex
Admin

Operating System : Mac
Number of posts : 137
Registered : 2008-12-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sam on Tue May 12, 2009 11:11 am

Sam wrote: its not owned by microsoft

Thats another unbeatable reason hahaha, microsofts new slogan: Making things that were hackable, more hackable.
Or...

Reasons for switching to Mac : Microsoft.


lol!

Sam
Computer Savy

Number of posts : 144
Registered : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Teddy on Tue Jun 02, 2009 3:46 pm

i like internet Smile
avatar
Teddy
Newbie

Number of posts : 11
Registered : 2009-06-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Alex on Tue Jun 02, 2009 3:49 pm

it's so prone to viruses though! Try mozilla! Or safari for windows..

_________________
Alex Canton
alex@computernetboarder.com
Founder ComputerNetboarder
avatar
Alex
Admin

Operating System : Mac
Number of posts : 137
Registered : 2008-12-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 7:33 am

I use safari at home, I find it easier to use than iternet and mozilla...
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by George on Wed Jun 03, 2009 7:44 am

i use internet explorer. i dont really like safari. i hate how the minimize and close box is on the other side. thats about it.
avatar
George
Computer Savy

Number of posts : 104
Registered : 2009-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 7:45 am

George wrote:i use internet explorer. i dont really like safari. i hate how the minimize and close box is on the other side. thats about it.
George, thats only if you use on a mac. If you download it off a normal pc, the minimize and close box is on the right side.
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Alex on Wed Jun 03, 2009 7:47 am

George wrote:i dont really like safari. i hate how the minimize and close box is on the other side.
George this only occurs on a Mac on a PC its still on the right side! Cool

_________________
Alex Canton
alex@computernetboarder.com
Founder ComputerNetboarder
avatar
Alex
Admin

Operating System : Mac
Number of posts : 137
Registered : 2008-12-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by homless bum on Wed Jun 03, 2009 7:49 am

D.K. wrote:
George wrote:i use internet explorer. i dont really like safari. i hate how the minimize and close box is on the other side. thats about it.
George, thats only if you use on a mac. If you download it off a normal pc, the minimize and close box is on the right side.
well safari on windows is a piece of **** and i hope it goes to a botomless hole lights it on fire jumps down covered in gasoline holding a petrol bottle piece of shitta

TACOS are awesome
avatar
homless bum
Newbie

Number of posts : 12
Registered : 2009-05-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by homless bum on Wed Jun 03, 2009 7:50 am

homless bum wrote:
D.K. wrote:
George wrote:i use internet explorer. i dont really like safari. i hate how the minimize and close box is on the other side. thats about it.
George, thats only if you use on a mac. If you download it off a normal pc, the minimize and close box is on the right side.
well safari on windows is a piece of **** and i hope it goes to a botomless hole lights it on fire jumps down covered in gasoline holding a petrol bottle piece of shitta

TACOS are awesome

your teriible homless bum hahaha
avatar
homless bum
Newbie

Number of posts : 12
Registered : 2009-05-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by George on Wed Jun 03, 2009 7:50 am

innaproppriate
avatar
George
Computer Savy

Number of posts : 104
Registered : 2009-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 7:55 am

Homless, may you please give us a reason of why you think safari on windows is bad???
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Alex on Wed Jun 03, 2009 7:56 am

fight! fight! fight! haha cheers

_________________
Alex Canton
alex@computernetboarder.com
Founder ComputerNetboarder
avatar
Alex
Admin

Operating System : Mac
Number of posts : 137
Registered : 2008-12-10

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 8:00 am

Alex wrote:fight! fight! fight! haha cheers
That was not very appropriate Canton..
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

FIREFOX

Post by Teddy on Wed Jun 03, 2009 9:52 am

FIRE FOX is the best but ive been looking at google chrome it looks ok
avatar
Teddy
Newbie

Number of posts : 11
Registered : 2009-06-02

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sam on Wed Jun 03, 2009 10:13 am

Chrome is ok... however i dont really believe Google should release something until they make it special, its like Microsoft trying to create another google called "Bing" it just doesnt work people are too used to Internet, realising that its prone to hacking and viruses so they switch to Firefox because it is rated as the safest.


lol!

Sam
Computer Savy

Number of posts : 144
Registered : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by George on Wed Jun 03, 2009 10:38 am

i recently downloaded chrome.
i hate it.
i dunno what it is but it just feel comfortable with it. ive had it for about 1 month now and i ended up uninstalling it.
avatar
George
Computer Savy

Number of posts : 104
Registered : 2009-05-01

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 10:41 am

George wrote:i recently downloaded chrome.
i hate it.
i dunno what it is but it just feel comfortable with it. ive had it for about 1 month now and i ended up uninstalling it.
I agree with George, I cant say I'm too happy about Google chrome. I was expecting a bit more...
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sam on Wed Jun 03, 2009 11:28 am

I agree with George, I cant say I'm too happy about Google chrome. I was expecting a bit more...[/quote] Yeah its a work in progress, give em a chance, i mean look at microsoft, its had IE Explorer for years and its still really crap Razz

lol!

Sam
Computer Savy

Number of posts : 144
Registered : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 1:46 pm

Sam wrote:its had IE Explorer for years and its still really crap Razz

lol!
Lol yeah, its such a bad internet explorer for a good operating system
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sam on Wed Jun 03, 2009 1:48 pm

Are you ok? did you say Good? lol it aint all that, there are so many holes backdoors and loopholes in Windows its not funny. lol try being a mac hacker, its impossible. Windows- Any 3rd Grader with a modem could do something lethal Smile


lol!

Sam
Computer Savy

Number of posts : 144
Registered : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by D.K. on Wed Jun 03, 2009 1:50 pm

I mean windows is still usable and more user-friendly to people who dont know much about computers
avatar
D.K.
Know-It-All

Number of posts : 153
Registered : 2009-06-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sam on Wed Jun 03, 2009 2:17 pm

LOL if they can use it LOL some people are so computer Illeterate it's not funny...

lol!

Sam
Computer Savy

Number of posts : 144
Registered : 2008-12-11

View user profile

Back to top Go down

Re: Internet Explorer or Mozilla Firefox?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum